Bezpieczniej z pakietem ochronnym

Wiemy, jak ważny jest dla Ciebie nowo zakupiony sprzęt. Przecież chcesz, by był z Tobą jak najdłużej!

W iDream nasz kontakt z Tobą nie kończy się w momencie zakupu. Nam również zależy na tym, byś cieszył się jak najdłużej swoją przygodą z Apple. To dlatego właśnie stworzyliśmy we współpracy z Towarzystwem Ubezpieczeń Europa S.A. autorski pakiet ubezpieczeń o nazwie iDream Care, który ochroni Twój sprzęt.

Czym jest iDream Care?

W dużym skrócie – ubezpieczeniem, które przedłuży żywotność Twojego urządzenia. Jeśli ulegnie ono uszkodzeniu (nawet po okresie gwarancji producenta) – naprawimy je bezpłatnie! Jedyne, co musisz zrobić, to opłacić polisę ubezpieczeniową w dniu zakupienia swojego sprzętu w Salonie iDream. To wszystko!

To, co obejmuje:

  • bezpłatną naprawę Twojego urządzenia w razie jego awarii czy uszkodzenia (w zależności od wybranego pakietu ochrony);
  • darmowy transport uszkodzonego urządzenia do serwisu i z powrotem na terenie całej Polski;
  • zapewnienie priorytetu naprawy w ciągu 14 dni dla Pakietu Pomoc Techniczna i 10 dni dla pozostałych Pakietów ochrony;
  • gwarancję naprawy urządzenia w profesjonalnym, autoryzowanym serwisie;
  • ochronę ubezpieczeniową obejmująca zasięgiem cały świat;
  • szybkie i wygodne zgłoszenie szkody przez Call Center dostępne 24 godziny na dobę 365 dni w roku.

Opłata za polisę jest jednorazowa i jest uzależniona wyłącznie od długości czasu ochrony oraz od rodzaju urządzenia, który został objęty ochroną. Model oraz cena urządzenia nie wpływa na wysokość składki.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O PAKIETACH OCHRONNYCH DOSTĘPNYCH W SKLEPACH STACJONARNYCH*

Pakiet pomoc techniczna

POMOC TECHNICZNA

Obejmuje ryzyko awarii w okresie trwania gwarancji producenta. Co otrzymasz?

  • Dostęp do telefonicznego Centrum Pomocy, które podejmie próbę zdalnego usunięcia awarii bez potrzeby oddawania sprzętu do serwisu.
  • Organizację i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP uszkodzonego urządzenia: od Ciebie do punktu serwisowego. I z powrotem! Adres, z którego mamy odebrać sprzęt wskazujesz Ty.
  • Gwarancję czasu naprawy nie dłuższego, niż 14 dni roboczych od dnia dostarczenia sprzętu do serwisu.

Dla tych, którzy są zdania, że ostrożności nigdy nie za wiele.

Ochrona po gwarancji

OCHRONA PO GWARANCJI

Obejmuje ryzyko awarii po okresie trwania gwarancji producenta. Co otrzymujesz?

  • Brak kosztów naprawy urządzenia w przypadku awarii po gwarancji producenta.
  • Limitowaną liczbę napraw do Sumy Ubezpieczenia.
  • Sprzęt, podobnie jak w przypadku pakietu Pomoc techniczna jest przewożony bezpłatnie do serwisu na terenie całej Polski.
  • Gwarancję czasu naprawy nie dłuższego, niż 10 dni roboczych od dnia dostarczenia sprzętu do serwisu.
  • W przypadku, kiedy Twojego sprzętu nie da się naprawić – otrzymasz nowe urządzenie, a jeśli nie będzie to możliwe - voucher, dzięki któremu zakupisz zastępcze urządzenie.

Jeśli myślisz przyszłościowo i chcesz, by Twoje urządzenie funkcjonowało prawidłowo przez długie lata - to pakiet dla Ciebie.

Uszkodzenie wyświetlacza

USZKODZENIE WYŚWIETLACZA

Jak sama nazwa wskazuje - obejmuje przypadkowe uszkodzenie wyświetlacza.

Co otrzymujesz?

  • Ochronę urządzenia od uszkodzeń mechanicznych wyświetlacza, które nie są objęte gwarancją producenta.
  • Brak kosztów naprawy urządzenia.
  • Limitowaną liczbę napraw do Sumy Ubezpieczenia.
  • Sprzęt zostaje przewieziony bezpłatnie do serwisu na terenie całej Polski.
  • Gwarancję czasu naprawy nie dłuższego, niż 10 dni roboczych od dnia dostarczenia sprzętu do serwisu.
  • W przypadku, kiedy Twojego sprzętu nie da się naprawić – otrzymasz nowe urządzenie, a jeśli nie będzie to możliwe - voucher, dzięki któremu zakupisz zastępcze urządzenie.

Zbita szyba w iPhone to nic przyjemnego. I jak na złość - przytrafia się dość często. Zadbaj o swój komfort użytkowania i wybierz ten pakiet!

Uszkodzenie

USZKODZENIE

Obejmuje ryzyko przypadkowych uszkodzeń sprzętu. Co otrzymujesz?

  • Ochronę urządzenia od uszkodzeń mechanicznych, które nie są objęte gwarancją producenta (w tym przepięcia prądu).
  • Brak kosztów naprawy urządzenia. Limitowaną liczbę napraw do Sumy Ubezpieczenia. Sprzęt zostaje przewieziony bezpłatnie do serwisu na terenie całej Polski.
  • Gwarancję czasu naprawy nie dłuższego, niż 10 dni roboczych od dnia dostarczenia sprzętu do serwisu.
  • W przypadku, kiedy Twojego sprzętu nie da się naprawić – otrzymasz nowe urządzenie, a jeśli nie będzie to możliwe - voucher, dzięki któremu zakupisz zastępcze urządzenie.

Jesteś zapobiegliwy? Ten pakiet ubezpieczy Twój sprzęt np. przed zwarciem, spowodowanym przypadkowym przepięciem prądu.

Uszkodzenie i kradzież

USZKODZENIE I KRADZIEŻ

Podobnie, jak przy pakiecie Uszkodzenia - obejmuje ryzyko przypadkowych uszkodzeń sprzętu, a ponadto kradzieży z włamaniem. Co otrzymujesz?

  • Ochronę urządzenia od uszkodzeń mechanicznych, które nie są objęte gwarancją producenta (w tym przepięcia prądu, kradzieży i rabunku).
  • Brak kosztów naprawy urządzenia.
  • Limitowaną liczbę napraw do Sumy Ubezpieczenia.
  • Bezpłatne przewiezienie sprzętu do serwisu na terenie całej Polski.
  • Gwarancję czasu naprawy nie dłuższego, niż 10 dni roboczych od dnia dostarczenia sprzętu do serwisu.
  • W przypadku, kiedy Twojego sprzętu nie da się naprawić – otrzymasz nowe urządzenie, a jeśli nie będzie to możliwe - voucher, dzięki któremu zakupisz zastępcze urządzenie.

Swój sprzęt zostawiasz często w domu? Zainwestuj w ten pakiet!

Ochronę ubezpieczeniową świadczy Towarzystwo Ubezpieczeniowe Europa S.A.
Ogólne Warunki Ubezpieczenia dostępne są w salonach iDream oraz tutaj: Ogólne warunki ubezpieczenia.pdf.
Przedstawione informacje dotyczące prezentowanego produktu ubezpieczeniowego nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.

*Dla zamówień złożonych w sklepie internetowym z odbiorem osobistym w wybranym Salonie istnieje możliwość dokupienia ubezpieczenia na miejscu.