Napisz swój komentarz.




Obsługa sklepu nie ingeruje w treści zamieszczonych

przez klientów opinii, poza oczywistymi przypadkami

nadużyć, umieszczania reklam, linków do stron www,

wulgaryzmów lub treści naruszających prawo.

Masz uwagi dotyczące jakości obsługi, napisz maila na adres: kontrola-jakosci@idream.pl

lub skontaktuj się przez formularz kontaktowy.

Komentarze

Wszystko w jak najlepszym porządku. Szybka realizacja zamówienia, szybka wysyłka i dostarczenie produktu. Produkt bardzo dobrze zapakowany. Jestem bardzo zadowolony.
Tomasz Jaworski 24-07-2017, 21:12
Wszystko szybko i sprawnie, wzorowa obsługa. Pani na infolinii bardzo miła.
Tom 19-06-2017, 13:03
Polecam
kuba kioł 10-06-2017, 13:19
ok
Klient 05-05-2017, 11:33
Wszystko super, polecam.
Klient 04-05-2017, 09:16
Bardzo pomocna obsluga.

Kiki 24-04-2017, 12:19
Towar dostarczony na następny dzień po zamówieniu. Bardzo dobry kontakt z obsługą. Polecam.

el nino 23-04-2017, 06:27
Polecam, szybka i sprawna realizacja, towar dostarczony bezpiecznie.

mojra 16-04-2017, 16:02
Wszystko przebiegło prawidłowo.

Sylwia 06-04-2017, 17:44
Niestety, trochę się zawiodłam, ponieważ nie objęła mnie promocja obowiązująca przy płatności kartami Citibanku, chociaż według regulaminu trwać miała jeszcze w dniu zakupu.

Odpowiedź sklepu iDream:
Szanowna Pani Moniko, aby skorzystać z promocji trzeba być zalogowanym Klientem w sklepie iDream. Pani składała zamówienie jako Gość wiec rabat nie został naliczony. W przyszłości zachęcamy do kontaktu ze Sklepem w przypadku jakiś problemów ze składaniem zamówienia, chętnie pomożemy i wyjaśnimy wszelkie wątpliwości. Dziękujemy za wyrażoną opinię i zapraszamy ponownie. iDream.pl
Mona 03-04-2017, 12:18