Skorzystaj z Serwisu nie wychodząc z domu, zgłoś naprawę on-line.

W celu zgłoszenia sprzętu do serwisu należy:

1. Zapoznać się z regulaminem świadczenia usług serwisowych.
2. Dla urządzeń od systemu iOS wymagane jest wyłączenie funkcji  "Find My iPhone / iPad / iPod"* (Znajdź Mój iPhone/iPad/iPod)
3. Wypełnić formularz i dodać reklamację.
4. Po otrzymaniu mailowego potwierdzenia o zarejestrowaniu reklamacji należy przygotować paczkę z uszkodzonym urządzeniem. Przesyłkę należy oznaczyć nadanym numerem zgłoszenia. Uszkodzone urządzenie powinno być zapakowane w oryginalne opakowanie  lub opakowanie zastępcze, owinięte w folie bąbelkową bądź materiał amortyzujący tak by nie zostało uszkodzone w trakcie transportu.

W przypadku skorzystania z naszego kuriera, koszt transportu urządzenia z ubezpieczeniem w obie strony wynosi 36 zł brutto.

* - Niewyłączona usługa "Find My iPhone / iPad / iPod" może skutkować wydłużeniem czasu pobytu sprzętu w serwisie.